Първоначално публикувано от dhtj
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Мнения, впечатления, наблюдения за 147/156/GT относно обяви в сайтове.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Да, няма вариатор. Свещите са по-различни от на другите спаркове, съответно почти двойно по-евтини. Съединителя за 1.6 е доста по-евтин. Отделно електрониката е модерен мотроник 7.1, където липсват проблеми с клатене на обороти. Има само 2 ламбда сонди и съответно 2 катализатора, въпреки това отговаря на Евро 4.
Не са малко предимствата които има пред другите, спрямо мощноста... а и се обзалагам, че на извънградски отсечки с повече завои, удоволствието няма да е по-малко от другите спаркове или жтд-та, поради максимално лекото тегло на преден мост при 1.6.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеДа, няма вариатор. Свещите са по-различни от на другите спаркове, съответно почти двойно по-евтини. Съединителя за 1.6 е доста по-евтин. Отделно електрониката е модерен мотроник 7.1, където липсват проблеми с клатене на обороти. Има само 2 ламбда сонди и съответно 2 катализатора, въпреки това отговаря на Евро 4.
Не са малко предимствата които има пред другите, спрямо мощноста... а и се обзалагам, че на извънградски отсечки с повече завои, удоволствието няма да е по-малко от другите спаркове или жтд-та, поради максимално лекото тегло на преден мост при 1.6.
ПС А има ли някакви варианти за леко засилване до към 115-120 коня? Компютъра подлежи ли на чипосване? Валове от някоя друга, дето да му подадат малко жребци.. такива работиLast edited by ScuderiaItalia; d.m.y г., 18:46.Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщениеДа, няма вариатор. Свещите са по-различни от на другите спаркове, съответно почти двойно по-евтини. Съединителя за 1.6 е доста по-евтин. Отделно електрониката е модерен мотроник 7.1, където липсват проблеми с клатене на обороти. Има само 2 ламбда сонди и съответно 2 катализатора, въпреки това отговаря на Евро 4.
Не са малко предимствата които има пред другите, спрямо мощноста... а и се обзалагам, че на извънградски отсечки с повече завои, удоволствието няма да е по-малко от другите спаркове или жтд-та, поради максимално лекото тегло на преден мост при 1.6.
Иначе и моята има само 1 ламбда сонда и не клати обороти, сигурно заради ремапа.
Не искам да си хваля колата де, просто споделям.
Comment
-
Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщениеТова е интересна информация, нямах си на идея, че има толкова плюсове.
ПС А има ли някакви варианти за леко засилване до към 115-120 коня? Компютъра подлежи ли на чипосване? Валове от някоя друга, дето да му подадат малко жребци.. такива работи
Спортните валове на Colombo & Bariani направени за 16v Туин спарковете са предназначени за двигатели с вариатор - следоветелно не стават валове от други спаркове на еко модела.
Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщениеИнтересно, да.
Иначе и моята има само 1 ламбда сонда и не клати обороти, сигурно заради ремапа.
Не искам да си хваля колата де, просто споделям.Now: 156 2.5 V6 24V
Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.
Comment
-
А аз нямам напредвид валове от C&B дори да има, защото не са много евтини и няма да има смисъл да се набутваш.. ракета няма да стане. По-скоро имах напредвид от някой друг италиански мотор да паснат там. Напримерно някой на 1.6 ТС слагат глава и валове от 2.0, само че не знам какъв точно е ефекта, но има вариатор нали. Идеята ми по-скоро е като е 105 коня да няма нещо скопено по нея, за да изкара по-малка мощност и като се смени вал или изп. колектори примерно да живне малко. Афтърмаркет части ги изключваме. Другия мотор тия 15 коня ги изкарва, заради вариатора сигурно..Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
-
Нямам си на идея какво правят.. нали и 1.6 120 коня има вариатор до колкото помня? Какъв е проблема? Освен и ЕКУ от 2.0 да взимат? Не съм се интерсувал, просто съм чел. Даже впрочем сега като се замисля в тубата се върти клипче 1.4 ТС с глава и валове от 2.0 с дросели, което върви до 9000 оборота. Но имаше и някаква електроника.Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer
Comment
-
Колеги гледах 10 страници назад и някой можели да даде инфо за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=5o8h03 , че ми е далеч. Благодаря предварително.
Comment
-
Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщениеНямам си на идея какво правят.. нали и 1.6 120 коня има вариатор до колкото помня? Какъв е проблема? Освен и ЕКУ от 2.0 да взимат? Не съм се интерсувал, просто съм чел. Даже впрочем сега като се замисля в тубата се върти клипче 1.4 ТС с глава и валове от 2.0 с дросели, което върви до 9000 оборота. Но имаше и някаква електроника.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Първоначално публикувано от renyx Покажи съобщениеКолеги гледах 10 страници назад и някой можели да даде инфо за тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cg...9&slink=5o8h03 , че ми е далеч. Благодаря предварително.Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9JTD '01 - ex
Alfa Romeo GT Black Line 1.9JTDm 150hp
Comment
-
Лоста и волана се сменяват. Интересуваме да не е далматинец, защото на снимките не мога да преценя. Окачването как е , турбината от какво е и в кои обороти надува. Преди няколко години гледах подобна с турбина от ивеко , която надува във високите обороти.
Comment
Comment